Tantens tankar

…. om både smått och stort, viktigt eller oviktigt….

SJ….

2 kommentarer

…. och jag har ett komplicerat förhållande sedan tidigare. Under 6 års tid har jag pendlat så gott som var 14:e dag mellan Stockholm och Göteborg. Under vintermånaderna i år hamnade jag bara i ”problemsituationer” på grund av förseningar, icke existerande vagnar (trots att jag hade biljett), otroligt låg komfort (trasiga toaletter, icke fungerande värme m.m.) och sönderstressad och otrevlig personal. Detta ledde till att jag gick över till flyget. Egentligen en lösning jag inte är så pigg på, av många skäl. Nu har jag precis bokat nya tågbiljetter till Göteborg, från Stockholm, i nästa vecka. Nu hoppas jag att det skall fungera…… men f-n vet. Håll tummarna!!!!

Författare: tanten

En tant som tänker mest och bäst i lugn och ro, ofta om natten... gärna med en stickning i händerna och ett garnnystan i knät...

2 thoughts on “SJ….

  1. Hoppas att det går bättre den här gången!

    Gilla

Kommentera

