Tantens tankar

…. om både smått och stort, viktigt eller oviktigt….

Snöslask…..

Lämna en kommentar

…… är det även på västkusten. Grått, grått, grått…..

 Idag är jag i Göteborg och jobbar. Det är kul! Sonen var snäll och kom och hämtade mig igår vid tåget. SJ skötte sig exemplariskt, för en gångs skull 🙂 … Mycket folk, var det som skulle göra samma resa som jag, men som sagt, det fungerade perfekt. Varför kan det inte vara så lite oftare?

Det är så befriande när vardagen löper utan problem eller ”hinder”. De första telefonsamtalen jag haft idag har varit med positiva och glada människor, trots tandvärk och trasiga fyllningar. Jag blir glad av det och hoppas att min tidbok kommer att ”hålla” – med de akuta instoppade lite här och där…..

Författare: tanten

En tant som tänker mest och bäst i lugn och ro, ofta om natten... gärna med en stickning i händerna och ett garnnystan i knät...

Kommentera

